Werkzaamheden
- Administratieve taken en secretariële werkzaamheden;
- Vergaderingen en bijeenkomsten organiseren, logistiek en organisatorisch voorbereiden en notuleren;
- Beheer afdelingsagenda, afspraken plannen directeur-bestuurder;
- Personeelsadministratie;
- Ontvangen relaties, bezoekers; eerste aanspreekpunt voor externen;
- Afhandelen in- en uitgaande correspondentie;
- Notuleren van vergaderingen;
- Opvolging, uitvoering en evaluatie van genomen besluiten.
Competenties
- Goed ontwikkelde sociale vaardigheden;
- Nauwkeurig, stressbestendig en proactief;
- Betrouwbaar;
- Optimistisch van aard;
- Flexibel en oplossingsgericht.
Functie-eisen
- Je hebt een afgeronde HBO opleiding;
- Je hebt ervaring in een soortgelijke functie;
- Uitstekende beheersing van Office365, Teams en CRM systemen;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Over NICAM
Het NICAM is de organisatie achter het Kijkwijzer en PEGI systeem. Ons doel is om ouders en kinderen te informeren over de mogelijke risico’s van het kijken naar films, televisieprogramma’s en het spelen van games. Het NICAM verbindt binnen deze doelstelling grofweg vier stakeholders; de overheid, de audiovisuele branches, ouders en kinderen en wetenschap. Vanuit Hilversum werken we met een team van circa 18 collega’s aan de ontwikkeling van onze dienstverlening.
Wij bieden je een uitdagende baan binnen een informele en jonge organisatie. Samen met jouw collega’s draag jij op actieve en innovatieve wijze bij aan onze organisatiedoelstellingen. Je salaris ligt, afhankelijk van je ervaring, tussen €2.105,99 en €3.493,45.
Solliciteren
Heb je interesse in een volgende stap in je carrière? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet! Stuur je CV met motivatiebrief naar Tiffany van Stormbroek, directeur NICAM via sollicitatie@nicam.nl. Wij kijken uit naar je reactie! Een antecedentenonderzoek en/of online screening kan onderdeel uitmaken van de sollicitatie procedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.